Sed
hoc primum sentio,
nisi in bonis
amicitiam esse non
posse.
Neque
id ad vivum reseco,
ut illi,
qui haec subtilius
disserunt,
fortasse vere,
sed ad communem
utilitatem parum.
Negant
enim
quemquam esse virum
bonum
nisi sapientem.
Sit
ita sane.
Sed
eam sapientiam interpretantur,
quam adhuc mortalis
nemo est consecutus;
nos
autem ea
quae sunt in usu
vitaque communi,
non
ea
quae finguntur
aut optantur,
spectare
debemus.
Numquam
ego dicam
C. Fabricium, M'.
Curium, Ti. Coruncanium,
quos sapientes nostri
maiores iudicabant,
ad istorum normam
fuisse sapientes.
Quare
sibi habeant sapientiae nomen et invidiosum et obscurum,
concedant
ut viri boni fuerint.
Ne
id quidem facient;
negabunt
id
nisi sapienti
posse concedi.
Nessun commento:
Posta un commento